Palacsinta ételérzékenységgel küzdő gyermekednek

Ha ételérzékenységgel küzd a csemetéd, nem könnyű kielégíteni az igényeit. Természetes, hogy ő is szeretné megkóstolni a íncsiklandó finomságokat, és ha kimarad a jóból, az mindenkit megvisel. De miért is maradna ki? A nagy kedvenc, a palacsinta diétába illeszthető vegán  verziója glutén- és laktózmentes, cukormentes finomság.

A vegán palacsinta recept hozzávalói 8 darabhoz:

  • 1 és 1/4 csésze teljes kiőrlésű liszt
  • 2 tk. bio sütőpor
  • 1 és 1/4 csésze natúr, cukormentes rizstej
  • 1 ek. nyírfacukor
  • fél tk. himalájai só
  • fél tk. vanília
  • fél tk. fahéj
  • növényi olaj a sütéshez, kókuszolaj vagy olívaolaj
  • friss gyümölcs

Így készítsd el a vegán palacsintát:

  1. Keverd össze a teljes őrlésű lisztet, a bio sütőport és a himalájai sót.
  2. Öntsd rá a rizstejet, a nyírfacukrot, és a vaníliát. Keverd alaposan össze! Ha nem elég jó  a tészta állaga, egy fél pürésített banánnal még ragadósabbá eheted.
  3. Kenj meg vékonyan egy serpenyőt olajjal, melegítsd fel, majd süsd ki rajta a palacsintákat! Akkor fordítsd őket a másik oldalukra, ha apró kis buborékok keletkeznek a felszínükön és szép színűre sült.
  4. Tálald friss gyümölcsökkel és kis fahéjjal megszórva!

Mennyei finom.

Váljék egészségetekre!

A teljes cikket ITT találod.

 

Árvai Nóra

perinatális szaktanácsadó, pszichológus, coach, szakíró, MindfulFit tréner

Bejelentkezés konzultációra ITT